وبلاگ لیمولند |‌ Limooland

تصفیه آب صنعتی

وبلاگ لیمولند |‌ Limooland

تصفیه آب صنعتی

  • ۰
  • ۰

خوب قطعا شمایی که در صنعت تصفیه آب فعالیت می‌کنید برند نیتو Nitto را می‌شناسید. این برند مربوط به شرکت هایدراناتکس (Hydranautics) هست که یکی از تولید کننده‌های مطرح ممبران RO در جهان است. این شرکت ممبران‌های مختلفی از نوع برکیش (BW) برای تصفیه آب‌های لب شور و SW برای تصفیه آب دریا ارائه می‌کند. در کشور خودمان هم از المان‌های ساخت این شرکت استفاده می‌شود. برای طراحی و شبیه سازی سیستم‌ آب شیرین کنی که قرار است با ممبران‌های این برند کار کند لازم است از نرم افزار شبیه ساز مخصوص همین شرکت استفاده کنیم. اسم شبیه ساز این شرکت نرم افزار IMS Design است، که میخواهیم در این مقاله یک آموزش کلی در مورد روش کارش ارائه دهیم.

 

دانلود نرم افزار IMS Design 

اول از همه باید ببینیم از کجا می‌توانیم این نرم افزار شبیه ساز سیستم RO را دانلود کنیم. منابع مختلفی وجود دارد که با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید به این نرم افزار برسید. ولی باید توجه داشته باشید که نرم افزاری که دانلود می‌کنید نسخه اورجینال یا اصلی و آخرین ورژن ارائه شده توسط شرکت سازنده باشد. چون نرم افزارهای قدیمی ممبران‌های جدید موجود در بازار را شبیه سازی نمی‌کنند.

برای راحتی کار ما همیشه آخرین نسخه نرم افزار IMS Design را خودمان تهیه می‌کنیم و برای دانلود به شما در سایت قرار می‌دهیم.

 

 

منبع: ‌دانش‌لاین

  • ۹۹/۰۸/۱۵
  • لیمولند وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی